09:02 Звіт по єдиному внеску необхідно формувати в електронному вигляді | |
Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок) затверджено наказом Міністерства доходів і зборів від 09.09.2013 № 454 інформує Кам’янська ОДПІ. Відповідно до п. 2.1 Порядку звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік в органах доходів і зборів в один із таких способів: - засобами електронного зв’язку в електронній формі
з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у
порядку, визначеному законодавством; - на паперових носіях, завірених підписом керівника
страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною
формою на електронних носіях інформації; - на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти. Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим (п. 2.1 Порядку). Електронна форма звіту до органів доходів і зборів формується страхувальником з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, актуальні версії якого безкоштовно надаються в органі доходів і зборів за місцем взяття на облік та розміщені на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України. Згідно з п. 2.9. Порядку електронна форма звіту, що подається на електронних носіях, повинна бути ідентичною звіту на паперових носіях. Відповідно до п. 2.10. Порядку звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт, складений з порушенням вимог цього Порядку, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався. Відповідальним за правильність заповнення звіту є
страхувальник. | |
|
Всього коментарів: 0 | |