MENU

15:24
ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОЮ КАДАСТРУ: як його отримати і для чого він потрібний ?

На сьогодні для відчуження земельної ділянки власни­ком, для реєстрації права власності або права користування земель­ною ділянкою необхідно мати ви­тяг з Державного земельного ка­дастру. Тобто цим документом підтверджується, що така ділянка існує як об'єкт права та зареєст­рована в Державному земельному кадастрі. 

Відповідно до статті 1 Закону України «Про Державний земель­ний кадастр»:

- Державний земельний кадастр — єдина державна геоінформаційна - система відомостей про землі, розташовані в межах державно­го кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристи­ку земель, їх оцінку, розподіл зе­мель між власниками і користу­вачами;

- державна реєстрація земельної ділянки — внесення до Держав­ного земельного кадастру, перед­бачених цим Законом, відомо­стей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадаст­рового номера.

Державний земельний кадастр ведеться на електронних та папе­рових носіях у порядку, затвер­дженому постановою Кабінету Мі­ністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (далі — Порядок). 

Документи в паперовій формі, які створюються під час ведення Державного земельного кадастру, витяги з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру, довідки, що містять узагальнену інформацію про землі (території). 

У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет ма­ють відомості на паперових носіях. 

Ведення Державного земельно­го кадастру здійснює Держземагентство та його територіальні органи. 

Пунктом 171 Порядку вста­новлено, що витяг з Дер­жавного земельного кадастру про земельну ділянку або обмеження у використанні земель надається за формою згідно з додатками 46 та 47. 

За необхідності можна додат­ково отримати й графічну інфор­мацію, тобто замовник може отри­мати викопіювання з кадастрової карти (плану) або іншої картогра­фічної документації Державного земельного кадастру про земельну ділянку. 

Отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку можуть:

1) власники, користувачі земельної ділянки або уповноважені ними особи;

2) спадкоємці (правонаступники — для юридичних осіб) осіб, зазна­чених у підпункті   1 цього пункту, або уповноважені ними особи;

3) особи, в інтересах яких встанов­лено обмеження, або уповнова­жені ними особи;

4) органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом;

5) особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт, для виконання зазначених робіт ( за дорученням власника, користувача або набувача права на земельну ділянку);

6) нотаріус за дорученням власника земельної ділянки під час вчинення правочину щодо неї;

7)  особа, якій належить речове право на земельну ділянку; 

Витяг з Державного земельного кадастру надається у двох примірниках, який підписує Державний кадастровий реєстратор та засвідчує свій підпис власною печаткою, а у разі, коли витяг надає в електроній формі,- посвідчує його власним цифровим підписом.

 

Категорія: Держземагентство інформує | Переглядів: 94 | Додав: kamrda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Хостинг від uCoz