15:24 ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОЮ КАДАСТРУ: як його отримати і для чого він потрібний ? | |
На сьогодні для відчуження земельної ділянки власником, для реєстрації права власності або права користування земельною ділянкою необхідно мати витяг з Державного земельного кадастру. Тобто цим документом підтверджується, що така ділянка існує як об'єкт права та зареєстрована в Державному земельному кадастрі. Відповідно до статті 1 Закону України «Про Державний
земельний кадастр»: - Державний
земельний кадастр — єдина державна геоінформаційна - система відомостей про землі,
розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення,
обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику
земель, їх оцінку, розподіл земель між власниками і користувачами; - державна
реєстрація земельної ділянки — внесення до Державного земельного кадастру,
передбачених цим Законом, відомостей про формування земельної ділянки та
присвоєння їй кадастрового номера. Державний земельний кадастр ведеться на електронних та паперових носіях у порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (далі — Порядок). Документи в паперовій формі, які створюються під час ведення Державного земельного кадастру, витяги з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру, довідки, що містять узагальнену інформацію про землі (території). У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях. Ведення Державного земельного кадастру здійснює Держземагентство та його територіальні органи. Пунктом 171 Порядку встановлено, що витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку або обмеження у використанні земель надається за формою згідно з додатками 46 та 47. За необхідності можна додатково отримати й графічну інформацію, тобто замовник може отримати викопіювання з кадастрової карти (плану) або іншої картографічної документації Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Отримати витяг з Державного земельного кадастру про
земельну ділянку можуть: 1) власники, користувачі земельної
ділянки або уповноважені ними особи; 2) спадкоємці (правонаступники — для
юридичних осіб) осіб, зазначених у підпункті 1 цього пункту, або уповноважені ними особи; 3) особи, в інтересах яких встановлено
обмеження, або уповноважені ними особи; 4) органи місцевого самоврядування для здійснення
своїх повноважень, визначених законом; 5) особи, які отримали ліцензії на проведення робіт
із землеустрою, землеоціночних робіт, для виконання зазначених робіт ( за
дорученням власника, користувача або набувача права на земельну ділянку); 6) нотаріус за дорученням власника земельної ділянки
під час вчинення правочину щодо неї; 7) особа, якій належить речове право на земельну ділянку; Витяг з Державного земельного кадастру надається у
двох примірниках, який підписує Державний кадастровий реєстратор та засвідчує
свій підпис власною печаткою, а у разі, коли витяг надає в електроній формі,-
посвідчує його власним цифровим підписом.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |