MENU

09:44
Електронний цифровий підпис на практиці

Щомісячне подання звітності забирає багато часу й сил: витрати на папір та фарбу для прінтера – адже звіт потрібно друкувати в двох примірниках, черги, витрати на бензин та транспорт, моральна незадоволеність і багато іншого. Всього цього можна уникнути! 

Подання звітності засобами Інтернету в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису спрощує роботу, зменшує кількість візитів до органів Фонду та заощаджує час платників. Окрім того, така форма звітності звільняє страхувальника від потреби подавати звітність на папері. Головне встигнути подати звітність в електронній формі до 20-го числа місяця, що настає після звітного, - останньої дати подання звітності. Водночас електронний цифровий підпис забезпечує конфіденційність інформації, яка є у звіті, тож будь яка особа, котра не володіє ключами , не матиме до неї доступу. Також ЕЦП дає змогу ідентифікувати підписувача – керівника підприємства або головного бухгалтера. 

Кількість страхувальників, які подають звіти в управління Пенсійного фонду району із використанням електронних цифрових підписів постійно зростає. На сьогодні 109 страхувальників виявили бажання звітуватись в електронній формі, а це більше третини страхувальників району, які здійснюють діяльність. Всі вони належно оцінили переваги такого звітування. 

Та  хоча в районі зростає популярність електронного звітування, не всі поспішають застосовувати його в своїй роботі. Шановні страхувальники, врахуйте - використання звітів в електронній формі з електронним цифровим підписом  значно полегшить подання звітності, дозволить суттєво вплинути на реальний фактор економії: від паперу та площ для архіву – до часу, який ваші представники витрачають на формування та здачу звітності. 

Фахівці районного управління Фонду, представники акредитованих центрів завжди готові надати практичну й методичну допомогу страхувальникам в освоюванні процесу подання звітності в електронному вигляді, починаючи від формування звіту в програмному комплексі "Автоматизоване робоче місце. Єдиний внесок”, його підписання за допомогою програмного забезпечення для накладання електронного цифрового підпису і кріптографічного захисту інформації та закінчуючи передачею в Центр обробки звітності. 

Запрошуємо всіх платників єдиного внеску до співпраці в питанні подання електронної звітності з електронним цифровим підписом. Отримати відповіді на питання щодо електронної звітності страхувальники можуть за телефоном 6-10-07 або в районному управлінні Пенсійного фонду України кабінет № 5.

 

 

 

Категорія: Пенсійний інформує | Переглядів: 89 | Додав: kamrda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Хостинг від uCoz