15:44 Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці | |
Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс
податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з
податкових, а й з митних питань.
Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні
2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні
вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву
служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний
сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
З 26 тисяч звернень, що надійшли на «Пульс податкової» у 2012
році, переважна більшість стосується роз’яснення окремих питань адміністрування
податків та зборів. Власне повідомлень про необхідність врегулювання
суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло близько 2,7
тисяч. На сьогодні успішно розглянуто 99,5% звернень, за результатами службових
перевірок вжиті необхідні заходи, про що фахівці податкової служби відзвітували
кожному заявнику персонально.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і
суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або
бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства
та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у
сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й
митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс»
Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044)
284-00-07. *** Нагадаємо, що Указом Президента України
від 24.12.2012 №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом
реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби
України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. ![]() | |
|
Всього коментарів: 0 | |