MENU

16:20
Більше 2000 консультацій надали кам’янські податківці протягом 2011 року
Робота із зверненнями громадян, створення атмосфери довіри і порозуміння, налагодження партнерських відносин між платниками податків та державою – важлива складова діяльності державної податкової інспекції у Кам’янському районі. Основними і ключовими завданнями сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень громадян та обслуговування платників податків є зняття соціальної напруги та попередження конфліктних ситуацій у суспільстві, формування ідеології добровільної сплати податків.
Протягом 2011 року керівництвом інспекції здійснено 32 особистих прийоми громадян. Основними питаннями, які порушувались під час таких прийомів є: декларування доходів, сплата податків та зборів,податкові соціальні пільги та пільги при справлянні плати за землю. Всі запитувачі отримали обгрунтовані, кваліфіковані та вичерпні відповіді.
Одним із важливих напрямів у роботі з громадянами є налагодження діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення широкомасштабної масово-роз’яснювальної роботи, спрямованої на зменшення проблемних питань громадян – платників податків. Так, з метою попередження надходження письмових звернень, інспекцією протягом 2011 року надано 1117 консультацій в ході особистого прийому та 909 по телефону, проведено 37 семінарів, в тому числі навчань-практикумів, організовано 48 виступів в засобах масової інформації з питань застосування податкового законодавства.
Щотижня, в разі потреб щоденно, в інспекції проводяться сеанси телефонного зв’язку „ Гаряча лінія” з оперативного доведення змін до податкового законодавства , що також сприяє зменшенню надходження звернень до інспекції. Загалом протягом 2011 року проведено 66 таких сеансів.
Податківцями проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, упередження порушення конституційних прав та запобігання повторних звернень. Звернення громадян, які надходять до податкової інспекції, розглядаються об’єктивно та своєчасно, жодне звернення не залишається поза увагою. Системний аналіз та узагальнення даних розгляду звернень громадян до органів державної податкової служби дають змогу своєчасно виявити та попередити їх повторне звернення.
 
Тетяна Шульга
Заступник голови комісії
з проведення реорганізації ДПІ
у Кам’янському районі
Перший заступник начальника
 
 
 
Категорія: Кам'янська МДПІ інформує | Переглядів: 113 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Хостинг від uCoz