kamrda | Дата: Четвер, 25.10.2012, 20:42 | Повідомлення # 1 |
 Завсігдатай
Група: Перевірені
Повідомлень: 38
Статус: 
| Головним завданням органів Пенсійного фонду є не лише досягнення максимального рівня пенсійного забезпечення жителів регіону, забезпечення своєчасної і в повному обсязі виплати пенсій і допомог, а й створення умов для безперешкодного отримання громадянами та юридичними особами консультацій з питань пенсійного забезпечення, спрощення процедур отримання адміністративних послуг. Щоб задовольнити потреби населення у своєчасному отриманні достовірної інформації, проводяться зустрічі фахівців Фонду з трудовими колективами та виїзні прийоми громадян. Під час таких зустрічей жодне запитання не залишається без відповіді. Активно проводиться інформування населення через засоби масової інформації. У головному та підвідомчих управліннях відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за своєчасним їх розглядом. З метою запобігання черг встановлено щоденний (у робочі дні) прийом громадян. В усіх управліннях діють громадські приймальні. В управлінні Пенсійного фонду України в м. Черкасах з 01.04.2012 запроваджено прийом та обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». За 9 місяців 2012 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 5861 звернення, в тому числі до головного управління – 1045. Збільшилася кількість повторних звернень з 63 минулого року до 89 цього року. Повторні звернення викликані тим, що заявники не погоджуються з розміром пенсії та вимагають поліпшення пенсійного забезпечення, виплати пенсій за рішеннями судів. Керівники органів Фонду в області на особистому прийомі прийняли більше 2,9 тис. осіб; здійснили 518 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли понад 1,8 тис. осіб. З метою зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють “гарячі” телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднені у місцевих засобах масової інформації, на веб-сайтах управлінь, інформаційних стендах. Протягом звітного періоду в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення понад 4 тис. осіб. У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушують питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсій (45% загальної кількості звернень); роз'яснення діючого пенсійного законодавства – (32%); порядку сплати страхових внесків (9%). Усі звернення, що надходили до головного та підвідомчих управлінь, розглянуті у встановлені терміни. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії та з інших порушених ними питань. Тому сьогодні органи Фонду для підвищення ефективності роботи опановують сучасні технології. Кожне управління, навіть в найменшому з районів, має власний веб-сайт, за допомогою якого оперативно та професійно інформує громадськість про головні аспекти своєї діяльності, стан фінансового забезпечення території, висвітлювати нововведення в пенсійному законодавстві, відповідає на найбільш поширені запитання учасників системи пенсійного забезпечення. З 2007 року запрацював механізм подання звітності страхувальниками до Пенсійного фонду в електронному вигляді, який значно «спростив життя» як страхувальникам (адже тепер не потрібно чекати в довжелезних чергах для того, щоб здати звітність, все можна оформити за допомогою відповідних комп’ютерних програм, мережі Інтернет та електронного цифрового підпису), так і працівникам Фонду (скоротився час прийому та обробки звітності страхувальників; з’явилася можливість більш рівномірно розподіляти навантаження на працівників протягом місяця, підвищилася якість обробки звітів). Станом на 01.10.2012 вже 39% страхувальників області користуються можливістю подавати звітність до органів Пенсійного фонду з допомогою електронного цифрового підпису. Однак прогрес не стоїть на місці. Завдяки новітнім інформаційним технологіям Пенсійний фонд перейшов на якісно новий рівень обслуговування громадян, адже з 1 жовтня 2012 року розпочав свою роботу веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який можна відвідати за адресою – portal.pfu.gov.ua. Мета створення нового інформаційного ресурсу – відкриття віртуального офісу фонду в мережі Інтернет. Веб-портал Пенсійного фонду призначений як для пересічних громадян, працюючих осіб та пенсіонерів, так і для організацій, підприємств та підприємців. На сторінках порталу для загального доступу в окремих розділах розміщена корисна інформація – нормативно-правові акти, бланки документів, заяв та приклади їх заповнення, графіки прийому громадян тощо. На даний час на порталі створені наступні розділи: «Єдиний внесок», «Застраховані особи», «Звітність», «Пенсійне забезпечення», «Перевірки», «Порядок реєстрації користувачів веб-порталу», «Регулювання правових і фінансових відносин». Однією з важливих функціональних особливостей порталу є особистий електронний кабінет користувача порталу. В ньому користувач буде мати можливість переглянути інформацію про: стан відомостей, які подаються роботодавцями власне за нього; розмір пенсійної виплати; стан обробки звіту, поданого в електронному вигляді (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців); стан взаєморозрахунків за зобов`язаннями платника (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців). Також в електронному кабінеті надана можливість безпосередньо на порталі взаємодіяти з територіальними органами Пенсійного фонду України шляхом створення звернення з питань, що цікавлять. Для реєстрації на веб-порталі та створення особистого електронного кабінета необхідно: особисто або через уповноваженого представника звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем проживання або взяття на облік; надати заповнену заяву (форма заяви та порядок реєстрації знаходяться у відповідному розділі порталу та в територіальних органах Пенсійного фонду); отримати після реєстрації розписку з унікальним кодом. Цей код буде використано одноразово при первинній реєстрації користувача порталу; отриманий код зберігати постійно. Отже, використання в діяльності Пенсійного фонду інформаційних технологій дозволяє наблизити його до безпосередніх «споживачів» – пенсіонерів, страхувальників та застрахованих осіб; спростити механізм надання адміністративних послуг та отримання громадянами і юридичними особами кваліфікованих консультацій з питань пенсійного забезпечення, сплати внеску до пенсійного бюджету.
|
|
| |